Mesaj gönderin!


Şu anda çalan: Radyo Çevrimdışı...

Hızlı sohbet girişini kullanarak daha hızlı ve çabuk bağlanabilirsiniz.

ünlem

İstek Paneli

İstek Gönder !

İstek Gönder!


mert kaan : 

sıradaki ilahi tüm meslektaşlarıma gelsnnn

ramazan bayat : 

S.a hayirli ramazanlar hocam ben muhammed fakirullah tan Em gunahkarin parcasini istiyorum tum karadut fm dinleyicilerine grlsin . Esselaminaleykum ve rahmetullahi ve berekatu

Furkan Er : 

Salm Hicri Abi Bize Birtane Muhammet Fakirullahtan Herhangi Bir Parça İstiyorum

Furkan Er : 

Selm Hicri Abi Bize Birtane Muhammet Fakirullahtan Herhangi Bir Parça İstiyorum

sultan ertem : 

selamün aleyküm abi hayırlı yayınlar programın çok güzel daim olsun Rabbim yardımcın olsun Allah a emanet ol…

ismail çakıl : 

eselamun aleyküm mustafa kardeşim hayırlı yayinlar hayırlı ramazanlar

Hicri beyin dayısı : 

Slm yigen sedat uçandan nerdesin ilahisini çalarmısın

Hüseyin özgöL : 

SELAMUN ALEYKUM HAYIRLI RAMAZANLAR HOCAM MUHAMMED FAKİRULLAHTAN ESMAÜL HÜSNAYI ÇALARSANIZ SEVİNİRİM ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN DUALARINIZDA BULUNMAK DİLEĞİYLE HAYIRLI AKŞAMLAR….!






KaRaDuT FM
KaRaDuT FM

Ümmetin buluşma radyosu olan Karadut Fm Adıyaman Kahta merkezli islami çizgide  ilahi yayınları...

Mevla Bilir Ya
Mevla Bilir Ya

http://youtu.be/JH3mb2CdY5Y http://www.phpaide.com/remove.php

.......
eposta

E-Bülten

“ yeniliklerden haberdar olun. ”

alb

Albümler

kulak

DJ'ler

DJ Mustafa GÜNEŞ
DJ Muhammed FAKİRULLAH
......
biyo

Anket